Kızlar yatak odam gerçekten küçük ve park beşik anne yanı olarak asla sığmaz o yüzden kaynanam böyle bir anne yanı beşik getirdi onu kullanmayı düşünüyoruz sizce nasıl kullanışlı mı ? En azından anne yanında kalma zamanını geçene kadar kullanır mı sizce ? Kaynanam henüz fotosunu attı sadece markanın adını tam okuyan yazabilir mi?😄
