Arkadaşlar bu 10 gündür hastanelerden çıkamıyorum normalde 31+ gidiyordum 32+4 çıktı gebelik şekerim varmış ve geçen gebeliğimde olan preeklempsi yine tekrar ediyor var mı geçiren İkisi birden tecrübesi olanlar var mı? :((panik yaptım şeker olayı sarstı biraz dr insülin başlanması lazım dedi.240 çıktı endokrin uzmanına da direk randevu yok şeker ölçüm cihazı aldım direk diyete başladım preeklempsi yüzünden 35. Haftayı aşmaz doğuma alırlarmış