Busew hayır herhangi bir solunum vs desteği gerekmedi çok şükür. Doktorum zaten ciğer geliştiriciden sonra 1 hafta tutabilirsek muhtemelen gerekmez dedi. Hatta 3. Pekiştirme dozu 7 gğnden önce vurulmuyormuş onun da vurulmuş olması çok büyük bir etken dedi. Ama benim normalde etken doğum riskim yoktu pat diye doğum başladı o yüzden. Hemen vurdular iğneyi ve çocuğu içerde tutmaya çalıştılar çok şükür iğne işe yarayacağı kadar kaldı demek ki. Ama bir yandan da doktorum sebep yokken doğumu kendi başlatan bebekler genelde iğne olmasa bile gelişimini tamamlayan bebekler oluyor biz iğneyi her ihtimale karşı vuruyoruz demişti