yasarceyda12 35+2 yim ben , bugün ilk nst girdim ve erken doğum sancısı çıktı , ara ara sancım oluyordu ama rahatsız etmiyordu beni, doktorda acı eşiğin yüksek demekki dedi
Sonra bana yatış verdi şuan yatıyorum
1 tane iğne yaptılar sancı dursun diye bir de ağızdan hap verdiler
1 doz ciğer geliştirici yaptılar toplam 2 doz olacak
1 makattan 1 vajinadan da fitil ve hap yaptılar
1 tane de magnezyum serum vurdular