[silindi] merhaba çok teşekkür ederim düşündüğünüz için dün sabah bende kahverengi lekelenme ve adet sancisi oldu bende bı acile gittim vajinal ultrason ile baktılar kese gözüktü. Kanama devamda edebilir bitedebilir dediler çok garip ama doğru düzgün bı açıklama yapmadılar. Eve geldim lekelenme devam etti bu sabah hafif kirmizaya döndü az miktarda ara ara ağrı oluyor sabah kadın doğum polikliniğine gittim karından ultrason ile bakti ufak bı kese gözüküyor ama aşağıda gözüküyor sıkıntılı gibi dedi beta istedi kan verdim sonuç hala cikmadi kanama olduğunu söyledim ama kan sonucuna bakicaz dedi çıktım bekliyorum sonucu hala umarım bebeğim benimle kalır 😔