Deryayurt
Ha gayret sabır o zaman, benim ilk hamileliğimde her şey çok hızlı ilerlemişti, bunda ilke göre çok yavaş gittiği için ben de çok tedirgin olmuştum ama şu an her şey yolunda, bazen herkes gibi olmaz süreç, bi doktor en riskli durumun %35ten aşağısı olduğunu söylemişti mesela siz içinizi ferah tutun bir problem yoksa pazartesi kesenizi bile görceksiniz öyle düşünün 🧡