Pembe_bulut Anneleri oğullarının aşkıdır onların aşkı bambaşkadır katıksızdır tarifsizdir sonsuz sınırsızdır çok sever kendisi isterse sevdirir baldır 🫠
Busramnida Selenavci63 hayırlı olsun 🥰 2 erkek bebesi olarak ben yaşlandım 😂 gerisini siz düşünün 🤦🏼♀️🤣
Manolya89 hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebişiniz bende 2.kez erkek annesi oluyorum 😍kız erkek ayrım yapmadım hiç rabbim hayırlısını versin sağlıkla sıhhatle doğsun inşallah 💕 evlat her ikisi de çok sevilir eminim
Talentedmom Selenavci63 benim de oğlum var çevremde hep erkek bebek gördüm şimdi kız olacak onun temizliği nasıl olacak kafamda deli sorular
3_bebelianne Selenavci63 Sevgilim aşkım gerçek aşkın bana gönderilmesi çok seviyorum oğluşumu🥹ay sağlıkla gelsin kız erkek evlat hepsi baldan tatlı ama oğlan annesinin aşkı oluyor anneye çok bağlı oluyor benim oğlum bana çok düşkün🥰 ikide kızım var onlarında yeri ayrı tabii
pinkpuella Hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun 🥰 ben de gebeyim daha çok yeni ama çevremdeki herkes erkek hissediyor ben dahil 😂 sağlıkla gelsinler 🍀
Anneee_bebek Gebeliğim boyunca her zaman kız bebeği istedim Ama ilk göz ağrım bi oğlum olacak 💙🥺🥺 Sağlıcakla kucağıma almayı istiyorum sabırsızlıkla bekliyorum sizde sağlıcakla kucağınıza alın🤲🌺
Selenavci63 Anneee_bebek amin inşallah bende hep kız bebek hayal ederdim ama şimdi bir oğluşum olacak 💖💖🫠🫠🫠