Yusufunannesi_ Güzel anneler ve anne adayları herkese selamlar 🙋🏼♀️ benim son adet tarihim 14 Nisan. Beklenen adet tarihim dündü normalde, hala olmadım. Korunmasız ilişki oldu ama yumurtlama döneminden sonra. Normalde adetlerim hep düzenlidir. Bugün artımed marka erken gebelik testi yaptım. Ben çok silik hayalet çizgi görüyorum ama emin de değilim. Siz de bir bakar mısınız lütfen? Teşekkür ederim ☺️ https://imgyukle.com/i/Ctm7OY
Cimcime30 Yusufunannesi_ hevesını kırmakmıstemem ama artımed yalancı verıyor zaten ben bırsey de gormedım kuzum
Yusufunannesi_ Cimcime30 zaten Allah sağlık versin 6 yaşında bir oğlum var, sonrasında iki düşük yaşadım, yani illa çocuk için uğraşmıyoruz ama adetim çok düzenlidir. Hiç gecikmem. Şimdi gecikme olunca merak ettim sadece 🙈
Cimcime30 Yusufunannesi_ hayırlısı olsun cnm renksız atmışsın orda gördüm ıcı pembe mı pembeyse gebelık vardır ya
Busranur_mnts Başka testlerle de dene canım benim de sat 14 Nisan klomen kullandım sabah test yaptım ama awox çizgi net çıkmadı altta nokta gibi kaldı profilinden bakabilirsin ben de test yapmaya devam edicem
Busranur_mnts Yusufunannesi_ ben hemen kan vermicem diğer haftayı beklerim bir önceki klomen düşükle sonuçlandı kan vermekten kollarım harap oldu damarım da zor bulunuyor çoğu zaman 2. 3. denemede alıyorlar kanı testle koyulaşmayı takip ederim
Yusufunannesi_ Busranur_mnts pazartesiyi bekleyeceğim zaten artık her halükarda o yüzden en iyisi sanırım gidip kan vermek, kan vermeden eşime de demeyeceğim
Busranur_mnts Yusufunannesi_ en iyisi canım ya kesin sonuç ben geçen sefer kanda öğrenince söyledim bu sefer test yaptığımı söylüyorum merakla bekliyor o da :D
Busranur_mnts Yusufunannesi_ neymiş kız o fikir olur belki :D ben de belki yokmuş diye kandırırım sonra söylerim :D