Hayatımızda her şey hormonlu malesef,ama yinede dikkt etmeye çalışıyoruz.Ben hamilelik hazırlık döneminde dahi asitli şeyler ,kahve,salam sosis sucuk türü şeyleri zaten kesmiştim.Sakatat da yemiyorum.Et olarak genelde iyi pişmiş tavuk,kırmızı et ve balık tercih ediyorum ve bir gün sebze ise diğer gün et türü yiyorum yanında yeşillikler ve her gün bir kase yogurt ve haşlanmış yumurta hiç ihmal etmiyorum.Onlatin yaninda avakado ve çiğ ceviz gibi çerezler yiyorum.Gunluk ara öğünlerim ya yogurttur yada meyvedir