babyylve_ tavuk bir ya da iki kez yedim 23+2deyim. Onun dışında çalışıyorum haftada bikaç kez dışardan da yiyoruz eve de söylüyoruz. Haftada 1-2 gün balık tüketiyorum somon ya da çipura. Onun dışında hiç işlenmiş gıda tüketmedim, sucuk salam vs. Yumurtayı her gün yiyemiyorum içim almıyor yediğimde de çok pişmiş yiyorum. Pastörize olmayan süt, açıkta satılan peynirler bunlardan uzak duruyorum. Dışardan hiç yeşillik yemiyorum birde ona dikkat ediyorum evde de mutlaka karbonatla yıkıyorum. Benim dikkat ettiklerim bu şekilde🌸