Yıllardır kabızlık şikayetim vardı dediğiniz gibi oluyordu bende de hamileliğimde de haliyle daha da arttı doktorumun tavsiyesiyle probiyotik kullanmaya başladım ama her probiyotik aynı etkiyi vermiyor düşünürseniz ismini paylaşırım doktorunuza danışıp kullanırsınız. Ayrıca kabızlık önleyici şuruplarda var onları da araştırabilirsiniz mutlaka su içiminize dikkat edin. Gebelikte kabızlıkla beraber bagsur oluşumu çok yaygın o yüzden şimdiden önüne geçmeniz iyi olacaktır 🙏🏻 magnezyumda kullanın mutlaka