6 aylık hamileyim eğitim araştırma Hastanesi’nde Erdal Çil’e başından beri ayda bir kontrollere gidiyorum. Aslıhan Kal Kaymaz’la doğum yapmayı düşünüyorum ama henüz hiç gitmedim son iki ay giderim diye düşünüyorum bakalım. Erdal Bey çok iyi sakin bilgili ve detaylı bakıyor organlarına vs. Muayeneden çıkınca aklımda bi soru kalmıyor açıkçası.