df-kumsal gebeliğimin başında Sedat umurla başladım ve lekelenmem olduğunu söylememe rağmen progestan hemen başlamadı. 5 gün sonra kontrole çağırdı artık lekelenmem kanamaya dönmüştü. Kese bozulmaya başlamış hazırlıklı olun dedi. Ben rapor vermiyor musunuz deyince rapor verdi( ki raporu hastanede işletmem gerekmiş) hemen doktorumu değiştirdim. Sedat Umur un kese bozulmuş dediği bebeğim 37 haftalık, kavuşmaya gün sayıyoruz. Sizin deneyiminiz olumlu olmuş ama benimkisi olumsuzdu.