mlkkurt canım ben üç buçuk yıl oldu evleneli bir buçuk yıldır planlıyoruz 9 ay oldu infertiliteye başvuralı rahim filmi sonrası doğan deneme v.s derken inofolic combi kullandım 2 ay olmadı. 1 ay letu çatlatma iğnesiz , diğer ay yine letu çatlatma iğnesi ile 3 yumurtam vardı sonuç negatif bir ay dinlen dedi doktor yeni adet oldum gideceğim aşılama olabilir demişti. Beklemek istemiyorum artık aşılama istiycem . İnşallah olumlu haber alırız.. eşimde problem yok bende de sadece pcos adet düzenli