Layda98 bana günde 3 şeklinde vermişti doktor yarım yarım başlamıştım ilk hafta ama öğle yemeği yemediğim için günde 2 şeklinde kullanabildim 3 içince güne devam edemiyordum ve hep mide bulantım devam etti hatta bazı günler yerimden kalkamıyordum mide bulantısından. Çok fazla ishal de yaptı bende ama doktor alışana kadar normal demişti ama ben alışamadım açıkçası. Hamileliğimi öğrenince de ilacı bırakıp kandan şeker takibine başladım, hamileliği öğrendiğim doktor şekeri dengede tutmayı aşırı önemseyen biri o tavsiye etmişti