Betsin biz çok şükür pozitifi gördük 28. Haftadayız ilk transferimiz tuttu ama düşük yaptım 2. Kimyasal oldu 3. Çift embriyo koydurduk ama biri tuttu çok şükür başlarda korkuttu bizi 5. Haftadan 14. Haftaya kadar kanamam vardı ama bizi bırakmadı Elhamdülillah Rabbim ol derse oluyor işte çok stresli bir süreç çok yıpratıcı çok ağladım ama Rabbim yüzümüzü güldürdü çok şükür şimdi kucağımıza almak içim gün sayıyoruz🥹 Samsun Medical Park Tayfun hocamızdan çok memnunuz bizi be boş yere ümitlendirdi ne de olumsuzdu bu süreçte