Betsin Selam kızlar, nasılsınız neler yapıyosunuz hangi aşamadanız🫶🏻 süreç nasıl ilerliyor sizler için♥️
Hux Valla biz tüp bebeği yaptık oraları geçtik nasipse 1 ay sonra kızımızı kucağımıza alıcaz inşallah sizin için de herşey güzel olur zor bi süreç ama geçiyor moraliniz yüksek olsun
gizemskakaksksk Hux bizde geçtik o süreçleri 9 gün sonra inşallah kucagımıza alacağız Sağlıkla gelsinler 💕
Esayyy977 Bende bugün iğnelere başlayacağım inşallah herseyin en hayırlısı en güzeli olur hakkımızda 🙏
Sedooo Ben de tüp bebek pozitif olanlardanım bu zorlu ve sabır yüklü bir süreç Rabbim insallah beklediklerinizi size pozitif olarak verir 🙏Tüm benim gibi olan anne adayları için duaciyim 🌺Bu sruecte ben de gonal f yumurta toplanana dek kullandım , transfer öncesinden olmak suretiyle progestan dex iğne ve oksapar iğne kullandım.Gecen ay kesti doktorum
Fndnr Sedooo kaç haftalık da doktor ilacınızı kesti ben 6 haftalık gebeyim estrofem hapi kesti hala programtan dex iğne kullanmıyorum ne zaman kesilecek bilmiyorum
Tomurcuk123 Sedooo canım bu tüp bebek toplam ne kadar ücret ödedin ayıptır söylemesi bide devlet hastanesinde mi yaptın özelde mi
Nur5 Seymagumus 11 nisan trasnferdi ,galaiba 5+2 di gördüğümde iki gün önce gördüm kalp atışı için dedi iki hafta sonra gel
Htcilbay Bende ilk kızımda tup bebeğe başvurmuştum. Pcosluydum. Şimdi kızımdan dondurduğum 5 yıllık embriyolarım vardı. Onları kullanıp ikizlere hamileyim. 2 ay sonra ogluşlarimi kucağıma alacağım. Nasip olursa inşallah. Rabbım bu güzel duyguları bütün isteyen kadınlarımıza yaşatsın. INSALLAH. siz siz olun çok sağlıklı embriyonuz var ise senelik Bi minimum ücretle dondurun. Sonra tekrar kullanmak adına.
Kukoss İlk denemem negatifle sonuclanmisti, 2 donemimde dinlendirme islemi ile birlikte rahime cizik yaptik, bu transferimde yapistiricida kullandik ve 19. Gunumdeyim pozitifi aldim cok sukur darisi emek veren herkese insallah🌸🌸
Cesie Esayyy977 herkesin tedavi süreci farklı oluyor sizin tahlilinize yumurtalarınıza bissürü şeye göre değişiyor
Sedooo Nur5 şu an 14. Haftaya girdim. Geçen ay bıraktım elimde olanları bitene dek kullan demişti bitti hatta fitil yeni geçen hafta bitti.