Esraa00 Evrim-96 anladım canım ben o yüzden açıklamak istedim Annelik işte 🥲bende bazen göbeğimde vurunca kan gelirdi bisey olur mu diye doktoru aramıştım 😅 Bilmediğimiz için en ufak şeyi takıyoruz
Evrim-96 Esraa00 ah evet bende öyleyim canım ilk olunca tecrübesizlik oluyor bir de kayıp olunca daha düşünüyorsun bunu anca başından böyle geçen anlıyor zaten geri kalanı daha rahat olmanı söylüyor ama yaşayan biliyor bazen böyle şeyleri Rabbim herkese hayırlı gebelik kolay sağlıklı doğum ve bebiş nasip etsin 🥰
Esraa00 Evrim-96 aminnn canım amin Bir laf varya ’damdan düşeni damdan düşen anlar Bazı sözler insana ok gibi saplanıyor En ufak endişeni sor paylaş içine atınca insan küçücük soru çığa dönüşüyor
Evrim-96 Kukoss oyyy maşallah sanki o zamanlardan geçmemiş gibi ne kadar öncesi geldi böyle 5 haftalık deyince hayırlı olsun 🥰
fafatara Sarees acıbadem maslaktayım hep aynı doktora gittim ve perinatolog. Vallahi doğrudur diye ne derse onu yapıyorum🙈
fafatara Sarees korkmayın vallahi artık bir süre sonra ne zaman bitecek diyorsunuz ne iğnenin girdiğini ne ilacı hissetmiyor duruma geliyorsunuz :)
Grimsi Sarees bende böyle bı post açmıştım bana göbekten dene dediler çok korkarım filan dedim ama kol felâket acıyordu göbek çok rahatmis meğerse bı deneyin derim 😊
Evrim-96 Esraa00 gerçekten öyle sağolsunlar burada başından geçen anneler anlıyor kimseye yaşatmasın Rabbim yardımcı oluyorlar hemen ben bile yardımcı olmaya çalışıyorum ilk haftasında olanlara moral bile olsa
Esraa00 Evrim-96 en ufak şeyde yazabilirsin canım çok doktor gezdim sordum yardımcı olabilirsem ne mutlu bana
Sarees Grimsi dün gece ilk defa göbekten vuruldum karın ağrısından mahvoldum mosmor oldu tek iğne ile biz mi beceremiyoruz anlamadım ki ya kollarım da mosmor ama 1 aydır iğne oluyorum ondandır herhalde , bu kez tek iğne ile mahvoldum koldan devam mecbur 🥹
Sarees Grimsi evet ya video izleyip yaptık göbek deliğinin aşağısı 4 parmak sağı olacak şekilde yaptık ama çoook acıdı 🥺
Morrinah Elisasu123 kuzum bacakta ne tarafa yapıyorsun kol da çok yakıyor göbek kısmında da çok mor arttım oluyor ve sem sert gobegim 22. haftadayım ama vuramıyorum bacakta üst bacağı eri ne tarafa vuruyorsun
Elisasu123 Morrinah doktorumuz dediği gibi kalçadan 4 parmak dizden 4 parmak ortası Bi yere yapıyoruz bacağın iç kısmı ustu hariç yandan yapmaya çalışoruz ama yakıyor ilaç yakan bir cins