Sarees ben 4 düşük yaşadım doğal yoldan. Bir sürü operasyonlar geçirdim ve takibimi perinatolog yapıyor. Koldan yapsam olmaz mı dedim bana olmaz dedi. Annemde hemşire. O da mesela corasprin kanı sulandırıyor ve toplamda 2 hafta gibi gideri oluyor diyor. Ama kan sulandırıcı iğne pıhtı olmasını engelliyor. Bir nebze bebeğe oksijen daha rahat gidiyor diye düşünün. Doktor bunun bölgesel olduğunu ve 24 saat etkisi oldugunu söyledi. Bende hep göbekten yapıyorum. 32. Haftadayım. İllaki göbek deliğine yakın olmasına gerek yok. Uzak noktalara özellikle yumusak olan yerlere yaparsanız cok rahat edersiniz. Ne morarır ne yakar.