haklisinesracim Guzelannee ben kız istiyorum da hayirlisi neyse o olsun Allah gönlümüze gore versin insallah 🤗
Guzelannee haklisinesracim benim ikiz kızım oldugu için erkek olsun istiyorum hamilelik çekilmiyor vallahi 😢
Guzelannee Bulantısı olmayanlar çok şanslısınız çok berbat bişey yallaşık 1 aydır yemek yapıp yiyemedim
gayecee Tomurcuk18 aslında bende sezeryan istiyorum ama doktorum çatı muaynesinden sonra karar verilir diyor tahmini doğum tarihi 28 mayıs bizim sizden sonra demek ki :)
Tomurcuk18 gayecee Bizimde normal Doğum tarihi 28 Mayıs ama sezaryen olacağı için 2 hafta önce 38 haftada alcam dedi, bizde 18 Mayıs evlilik yıldönümümüz diye o tarihi istedik ☺️
Doga_deniz Ebrualp benim de hiç bulantım olmadı diğer belirtilere bakarak da herkes oğlun dedi ama kız
Jass Ebrualp Bulantıyla cinsiyet tahmini olmuyor kuzum 25. Haftama giricem 6. Haftada başladı bulantım 10 kilo verdim hala ufak ufak devam ediyor cinsiyeti de erkek 💙
Bebegimm__ Ebrualp 14 haftalığız hiç midem bulanmadı sadece bir kez kustum ve sonuç oglum oluyor 💙 aşırı derecede uyku hali vardı