Ebrualp Arkadaşlar ilk gebeligimde hiç bulantim olmadi bi oğlum var şimdi yine gebeyim yine hiç mide bulantısı olmadi acaba yine mi oğlan olacak? 14 haftaligiz dokotr tahminen kıza benzett ama belirtilerim oğlumda ki gbi.
Tomurcuk18 Ebrualp 26 haftalık olduk 1 kez bile midem bulanmadı. Hatta hamilelikle ilgili hiç birsey yaşamadım masallah diyim 🙈 kızım olacak 🥰
gayecee Ebrualp mine bulantısına göre cinsiyetin belirleneceğini hiç sanmıyorum 26. Haftama girmek üzereyim mide bulantım hiç olmadı kızım olacak
haklisinesracim Ben 8+2 deyim mide bulantisindan zayifladim psikilojim bile çöktü. Saçım dökülüyo sivilcelendim herkes oglan olacak diyor oyle hissediyolarmis
Ebrualp Tomurcuk18 alla alla bende öyleyim. Genelde erkek derler öyle olunca ama biz istisnayiz demek
Tomurcuk18 Ebrualp Valla bizimki genetik çünkü annem teyzelerim hepsinin bir kızı bir oğlu var hiç birininde midesi bulanmamış.
Ebrualp gayecee birkaç kişiden öyle duymuştum alakası yokmuş demekki.bunyeden bünyeye göre değişiyor hamilelik belirtileri
Tomurcuk18 gayecee Olabilir ☺️ Bizim planlı sezaryen olcak 18 Mayıs evlilik yıldönümümüzde 🥰 sizin ne zaman
gayecee Tomurcuk18 aslında bende sezeryan istiyorum ama doktorum çatı muaynesinden sonra karar verilir diyor tahmini doğum tarihi 28 mayıs bizim sizden sonra demek ki :)
Papatyapapatya Ebrualp ben hiç bulantım olmadı 13+6 yız...bence kız erkek bına baglamak doğru değil...kardeşimin ıkı erkek cocuk ikiside farklı oldu birinde 9ay su bile içsel çıktı...diğerinde 6aydan sonra bulantıları başladı...yemesi içmeside farklıydı...❤