dumancagla mislinaninannesi yeni düzeldi sanki enfeksiyon tekrarladı gibi siz kullandıktan sonra enfeksiyon geçti mi tekrar baktırdınız mı
mislinaninannesi dumancagla yok cnm 38 hafta oldum hamileliğimin başından beri var enfeksiyonum kaşıntı akinti perişan oldum. 2 kutu donaxyl 1 kutu gyno lomexin kullandım bı turlu geçmedi doğumdan sonra smear testi yaptır ddi doktor
dumancagla mislinaninannesi o da zor olur insanın günlük yaşantısını çok etkiliyor umarım bir an önce atlatırsınız benim sadece sürekli idrarım geliyor birde yanma var başka bir şeyim yok zor yürüyorum sürekli mesanemde baskı hissediyorum
Annekuzusu06666 lilayda plesenta ile ilgili bi sorunun varmıydı benim iki defa oldu şu an 20 haftayım şükür sadece ağrılarım oluyo
lilayda Annekuzusu06666 hayir bu konuda doktorum hic bisey söylemedi osterior olunca kanama oluyormus deme plesanta. Bunu ultrasonda gorurler mi