deryakrgz benim çok az enfeksiyon çıkmıştı ama belirtilerini anlayamıyorum böbrek büyümesi olduğu için onun sancısı var birde kaşık ağrısı oluyor ara ara o da son haftalar da oluyormuş sık idrar da som aylar da daha sık oluyormuş o yüzden enfeksiyon belirtisi mi yoksa gebelikle mi alakalı anlayamıyorum benim de akıntım var ama çok az sarımsı renkte süt kesiği gibi değil gebelik boyunca hep vardı günde çok az geliyor