Kızlar hem basurum hem de bel fıtığım var geçen sene de fistül ameliyatı olmuştum. 37+5 im doktorum bugün doğum şekline sen karar ver ama normal doğumdan sonra lohusayken basur acısı çarpı 5 olur dedi. Basur ağrısı beni yürürken otururken şimdi bile çok zorluyo normal doğumdan değil resmen basur acısından korkuyorum napmalıyım sizce