Ben de açıklıkla ilgili olduğunu düşünmüyorum ama nedeni bulunmalı da bilemedim. Açıklık olsa bende kanama olurdu. Benim açıklık almış başını gitmiş.
Kasılma nasıl bir şey halen çözemedim. Dr çok kasilman olmuş diyor. 24 ten beri acikligim var 27 +0 dayım inşallah kritik zamanları atlatıp 35 i gorseydik