Bellosima 24. Haftada sancım başlamıştı. Servikal birden 24mm düştü. 1.5 cm açılmam vardı. Bildiğin sancı çektim. Doktorum gerekenleri yaptı. 33. Haftaya kadar haftada iki iğne yaptılar. 35 de progestanı bıraktım. 39+6 oldu gram sancı yok. Nst ye girip çıkıyorum hiç sancı çıkmıyor :) zaten doktorum 33. Haftada demişti, sancının gelmemesinden korkuyorum diye. Neyse 39+6 da suyumun azalmasından dolayı ve bebeğin hareketlerinin düzensiz olmasından dolayı sezaryene alındım. Her an doğuracağım sanıyordum ama hikayenin sonunda doğuramadım. Stres yapma. Bol bol dinlen. Sürekli uzan