poncikveannesii ezgisanlikose eğer eğilmezseniz delikli olan daha iyi hava aldğı için çabuk iyileşiyor ama eğilirseniz tüm süt dökülüyor kapalı olanda dökülmüypr ama terliyor aşırı terden içi su doluyor
Cacaege Yenibirannee doğuma yakın kullanmanıza hiç gerek yok uyarma olmasın ben doğum öncesi gümüş kapak kullanmıştım 3 hafta hiçbir yararı olmadı doğumdan sonra hastanede kullan bence 🌸sağlıkla kucağına al inşallah yarasız emzirebilmek büyük konfor
Yenibirannee Cacaege evet ya inşallah hafif olsun yine şükredicem 2 kızımıda dişimi sıka sıka 6 ay zor emzirdim.. çok teşekkür ediyorum 🎀🎀
Cacaege Yenibirannee hiç yok Allah’a sükür nokta kadar bile bunun nasıl bi güzellik olduğunu yaşamayan bilemez bence 😂