Kızlar alın aldırın ilk gebeliğimde göğüslerim kanıyordu emziremiyordum doğumumun 6. Gününde mastit oldum kanallar tıkandı açılmadı ağlaya ağlaya yine emzirmeye çalıştım. Sezaryenden çok mastit zorladı beni o kadar söyleyim. Bu gebeliğimde herseyi aldım kremler gümüş kapak kalkan… ilk gümüş kapak kullandım meme ucları büyüdüğü için hiç koruyucu olmadı hatta hastaneden çıkmadan 2. Günümde minik yaralar oluştu sonra göğüs kalkanı taktım nemli tutuyor akan süt birikiyor bugün 9. Günüm çok rahat emziriyorum oğlumu krem dahi sürmüyorum