Kartanesi-24 Yani şoyle 22. Haftaya dun girdim ilk defa dun boyle bir sey basima geldi daha once hic olmadi o yuzden ilac falan konusmadim doktorumla. Ben hareketlerini 17+5 de hissettim boyle sanki icimde baloncuk patliyor gibiydi sonra 19. Haftada daha net vurmalar oldu hatta esim eliyle hissedebiliyordu ama sanki 20 den sonra bebegin hareketleri bu sefer ozellikle alt tarafta garip bir his oldu. Kontrolde bebek makat durusunda dediler ondan diye dusundum ve mesela sanki 1-2 gun cok hareketsiz hiç hissetmiyorum yada cok hafif, ama bazi gunlerde sanki sagli sollu vuruyor gibi. Bende tam cozemedim. Ama bu 2-3 gun sanki daha net zaten ben hissetmek icin genelde yemeklerden sonra ozellikle aksam yemegi karnim tika basa dolu oluyor veya cikolata falan yedigimde once sola uzaniyorum bir sure sonra sirt ustu karnımı dinleyince hissediyordum ayaktayken daha yeni yeni hissetmeye basladim.