tugcenursofya Rukiye0606 bende 36+1 haftadayım. 2 gün önce nts de sancılarım çıktı serum sonrası azaldı. Yarın kontrolüm var sizde durumlar nasıl?
Sinif177 riceandrama dün kontrolüm vardı. Doktor yalancı pelviste kafası daha baskı hissetmezsin. 1 haftaya perinende baskı hissedebilirsin dedi.
UmayDuruMom bizde kontrolden geldik bugün tam 36 3200kg doğum pozisyonunda günlük işleri bile yapamıyorum doğru düzgün kasıklarım çok ağrıyor uykular gitti 🤣
tugcenursofya Rukiye0606 açıklığınız var mı? Doktor ne diyor? Benim açıklık yok serumdan sonra ağrı azaldı ama korkuyorum doktor genelde istirahat halinde olmamı söyledi inşallah zamanında sağlıkla gelir miniklerimiz
Tazegelin12 nisoom01 36+3 kaç haftadır kontrole gidemedim meraktan çatlıyorum pazartesi randevum var inşAllah doğum tarıhı alacağız son 1 haftadır sürekli bi tarafa toplanıyor sancımı degıl mi anlamıyorum da hayırlısyla bekliyorum artık
bsraaklcyldz Bizde 36 yız nst de hep sancım çıkıyor ama ben çok hissetmiyorum fakat bu gece epey zorladı sancıyı hissetmeye başladım 🥲 uyku yok toplanıyor doğum yakın sanırım