nisoom01 bizde bugün 36 olduk. Kontrolümüz vardı. Kilosu 2700 biraz daha kilo almıstır diye düsünüyordum. Karın çevresi ölçüsü 1 hafta geriden çıktı. Neden öyle oldu anlamadım. gelişimi hep 1 hafta önden gidiyordu. Haftaya tekrar kontrole gidicez. İnsallah kilo almıs ve karın çevresi toparlamıs olur. Kilo aldırmam için tavsiyeleriniz varmı