Esraa00 korkma artık rahat ol. Nişan bile olsa, bebiş doğmak bile istese artık yeteri kadar büyüdü hiç sıkıntı olmaz. Arkadaşımın bebeği 34 te doğdu bir hafta küwezde kaldı kilosu azdı tedbir amaçlı yatırdılar haftası dolmadan çıktı. Şimdi 3 yaşında aslan parçası 😄