Masal2021 aşkım şöyle anlatıyım aylar önce artimed almıştım 2 tane. Adetime de az kalmıştı hamile olduğumu hissetmiştim test yaptım çok bariz kırmızı çizgi çıkarmıştı ama maalesef kanda negatifi gördüm
Daha sonra aradan aylar geçti yine adetime biraz varken bu sefer farklı markalardan test aldım silik çizgi çıktı. Ama güvenmedim sonra nimo erken gebelik aldım o direkt negatif çıkardı. Ertesi gün kan verdim içime sinmedi meğerse hamileymişim 🤣🤣 o yüzden o iki markaya hiç güvenemiyorum
Ben de evde arka arkaya test yaparım hep. Direkt kan vermem. Daha iyi