Anlatılanlara değil kitapta ne yazıyorsa o geçerlidir, ben öncesinde normal abdest alıyorum sünnet olduğu için guslün farzı 3 tür 3 kere burnu su çekmek, çekmek diyorum çünkü kaynaklarda burun kemiğinin sızlacağı yazar, 3 kere ağza su verip gargara yapmak ve bütün vücudu iğne ucu kalmayacak şekilde yıkamak, maşrapa ile yıkanan var mı bilmiyorum ama bu 3 kere sağ omza 3 kere sol omza biraz saçma, ama şu var kulağınızda delik varsa mutlaka küpelerinizi ileri geri oynatmalısınız, kimisinin göbek deliği fazlaca içerde oluyor su dökerek göbek deliğini özel olarak yıkayabilirsin sonrada sabunlanıp çıkıyorum zaten illa ki heryer yıkanmış oluyor