Kızlar adet günüm yarın kaç gündür böyle silik çıkıyor testlerim baştakini dün öğleden sonra yapmıştım alttakinide bu sabah ama sanki daha da silikleşiyor gibi kimyasal mı acaba eğer kimyasal olmasaydı daha net çizgi olmaz mıydı? Başına gelen var mı adetim gecikirse kan vermeyi düşünüyorum  