Nergiznane ilayda_2309 evet ama tahlillerim gayet iyi bebeğin durumuda gayet iyi ters giden bir durum yok yani tamamen benim bünyemle alakalı bir durum noemaldede çabuk yorulan hastalanan bir insanim bağışıklığım düşük birisiyim ondan galiba
ilayda_2309 Fnd25 yaa çalışırken zor olur ben ev işlerinde bile sanki tarla çapalamış gibi yoruluyorum 😂
2cocuk2kopek ilayda_2309 Trendyolda renkli_mi_renkli bu sayfadan aldım link bırakılıyormu bilmiyorum makrome modelden aldım canım bayada güzel
Meri3535 Mrv3cks çok şükür kötü bi halimiz yok şu an olmasında zaten. Bu zahmetsiz gebelik geçirenlere de hep imreniyorum son 3 ay da böyle geçer inş bi avazda doğururuz sağlıklı sıhhatle 🥰