GezenTavuk_2 guzelbiranne11 Maalesef kuzum göremedim gölgelik de yok fotoğrafta görenler gölge diyenler ne görüyor hiç anlamadım .
Masal2021 guzelbiranne11 pozitif i görürsen yaz muhakkak ins vardır benimde seninde peki belirtin varmı sanki benim goguslerimde hafif doluluk olmuş
Masal2021 guzelbiranne11 ilk gebeliginmi peki benim her iki gebeligimde de göğüs doluluğu yaşamıştım hafif de bel ağrım var ama şiddetli degil
miracsmom_ guzelbiranne11 ben gördüm gibi ya yarın ya da ertesi gün koyulaşma var mı diye takip et inşallah minik seninledir🥰🥰
miracsmom_ guzelbiranne11 benim koyulaşmaya da bakabilirsin sayfamdan 3+4 kanla öğrendim sabırsızlıktan 🥰🥰
Merveee11223 Sanırsam bu gidişle kör olcaz kızlar Bende sabah yaptım aynı bu şekilde çıktı bat 13 benimkide gec döllenme olabilir regl günü tekrar deneyelim inşallah bebislerimiz vardır Rabbim kucağımızı doldursun çiçeğim 🌸