GezenTavuk_2 guzelbiranne11 Maalesef kuzum göremedim gölgelik de yok fotoğrafta görenler gölge diyenler ne görüyor hiç anlamadım .
Masal2021 guzelbiranne11 flaşa tutsana bı üstüne koy çizgi hangi renk iiyice bak sonra suya tut tekrar bak çizgi gidecekmi gitmeyecekmi
Masal2021 Eslem2112 3. Sunde hafif var iyice baksana canim ustekilrde ben göremedim ama diğerinde var
Eslem2112 Masal2021 göremedim cnm onlarada baktım ama regl gününe daha varsa bence yarın sabah tekrarlasın
Busranur_mnts guzelbiranne11 İkimizin testi aynı gibi benim uygulamada 3+5 alttan hafif çizgi oluşacak gibi olmuş ama net bi şey yok gibi yarın tekrar yapıcam
Masal2021 guzelbiranne11 ben kapaklı haliyle görmüştüm gölgelik flaşın üstüne tut hala gorunuyorsa yarın tekrarla testi
guzelbiranne11 Ben kan da verdim beta 2 çıktı geçen ay verdiğimde betam 0 dı şimdi 2 olarak gözüküyor acaba erken olduğu için mi bilmiyorum yükselir diye umut ediyorum 🥺
guzelbiranne11 Masal2021 baktım gözüküyor gibi ama bilemedim ben adetim geçsin öyle tekrarlayım bence böyle çok stres yapıyorum 🥺
Masal2021 guzelbiranne11 yarın da yapabilirsn adet gününde de anlıyorum seni bende dün yaptım flaş tutunca çıkıyor ama gözle gorunmuyo sabirziklitan geberecem :)