@“cigdeemmt” ben 29 gireceğiz gebeliği öğrendikten sonra iki ay rapor aldım kistim vardı çok ağrı yapıyordu bi de öncesinde iki düşüğüm vardı rapordan sonra çalışmay başladım geçen cuma kanamam olunca bi ay rapor aldım 37 ye kadar çalışmayı istiyordum nasip artık nasıl olursa