Arkadaşlar ben çalışıyorum izin sıkıntısı oluyor yeni evlendigimde ücretsiz izin aldım yılım dolmadığından yıllık izin hakkım yoktu o yüzden işler de sıkı izin vermiyorlar bu ara regl me 8 gün var daha kan tahlilinde belli olur diyorlar belirti yok şuan ama arada bı sol kasığıma sızlama gibi ağrılar oluyor belirti olabilirmi geçen hafta hem kaşığım hem belim sızlıyordu nasıl öğrenebilirim özel hastanelerde ücret yuksekmidir hiç gitmedim