Balbebek012 kuzum benim gebeligim boyunca ne kabizligim nede genetik basurum vardi ama 2 gun once makatimda meme ucu gibi tostop et cikti aciyordu oturunca bile arastirdim dis hemoroid mis ama kabizlik ve genetiklik etki ediyormus bende bu sorunlar hic yok ve arastirdim kantaron yagi surdum gece pamugu ustunde biraktim patladi kanadi suan akinti seklinde doktora sordum hamilelerin bazilarinda makata baski bebegin baskisindanda olabiliyormus dogumdan sonra gecende varmis gecmeyende krem bile versem 3 haftaya anca etki eder ve sakincali demisti dogum haftandasin dedi . Ben bu kremi biliyorum hem goz icini var hemde deri icin olani. kullansam sislik hafif indi ama tam gecse daha iyi olcak 😢