Balbebek012 ArasMom__ reçetesiz aldık dün gece emziryorum kullandım ama sen bir bilene danış için nasıl rahat ediyorsa
ArasMom__ Balbebek012 ayy aklıma geldi bir tane bekar kız vardı öğrenciydi onunda vardı çatlağı hep öyle postlar açardı bunalmışto keşke görse bunu kendimi öldürmek istiyorum falan diyordu hayatını çok etkiliyor diyw
Balbebek012 ArasMom__ dün gece ve bugün kullandım bol sıvı da tüketiyorum şişlik indi rahatlafım çok şükür
Aylakadin Balbebek012 merhaba ben 19 gün önce doğum yaptım da fazla ikinmaktan afedersiniz arka tarafimda ağrı yaşıyorum. Onun için işe yarar mı
Balbebek012 Aylakadin bir dene inşallah yarar ben pazartesi doğurdum şişlik oluşmuş onda kullandım geçti çok şükür bol sıvı da tüketiyorum
Benimennembirmelek Balbebek012 bende de son doğumdan sonra catlak oldı gebelikte de şişlik vardı şuan + şişlik var her tuvalette çok ıkınma oluyor resmen içim çıkıyor bende araştırıp kullanacağım bilgi için tşkürler
ArasMom__ Balbebek012 yaa bendeki şişliklerin hiç ağrısı yok ama görüntü çok rahatsız edici. İçindeki çatlağada iyi geliyor mu ?
Balbebek012 ArasMom__ şişlik indi benimki ama benim şişlik birkaç gündür vardı eski uzun süreli bir şey değildi
Burnosunn_annesi ArasMom__ yok ya bu arkadaşta hep post acıyor üni öğrenciyim dedi 22 yaşındaymış postları oku