deletedmom43191 duyguu11 lağım kokusu çok oluyor ve tüm binanın sirkiledikleri senin caminin önünde birikiyor o yüzden. Kötü giriş
Nesrnn Binaya gırdığimde 5 basamak merdiven cıkıyorum yüksek gırıs olarak gecıyor alt katımda daire var 5 yıldır oturuyorum memnunum cok sukur
Nesrnn duyguu11 hayır 5 yıldır böcek olmadı hatta bi ara mahallede fare konusu gectı ama bır sorun yasamadım
deletedmom43191 duyguu11 yani arkadaşımın evinde yoktu ama her evde aynı şey olmaz yeri çok önemli evin
Eslem2112 duyguu11 yok cnm olmadı öyle bir sorun şuan beşinci katta oturuyorum bazen böcek oluyor ama çok değil ilkbaharda nadiren oluyor
duyguu11 Beyzaaldemir cidden mi hamam böceği mi dışardan mı geliyor, bi de benim ki yüksek giriş tam giriş katı değil olur mu yinede
Mucizemyoldaaa_ Valla 3. Kattayım arka tarafa bakan camlarım ağaçlık yere bakıyor site ağaçtan geçilmiyor maşallah küçük örümcekler felan oluyor camı açınca 🤷🏻♀️😬 tuvaletimde karınca var mesela şuan🤦🏻♀️ olunca her yerde bir şekilde oluyor valla
annesim220508 duyguu11 karınca direk geliyor 2 kere yüksek girişte oturdum elimde ıslak mendil süpürge eksik olmaz gene geliyorlar gene geliyorlar
bravo61 duyguu11 şehir olarak nerde düşünüyorsunuz? ist da yüksek girişte ve yeni binalarda camlarda sineklik olduğu sürece böcek sorunu olmuyordu
duyguu11 bravo61 Ankara’da daire yeni ama çok korkuyorum böcek sorunundan ya giderler yakın ya direk gelirler diye
MRVESRV duyguu11 15. Kattayim, neem böcegi problemi var ve yeni site yani 6 yildir oturuyorum 0 daireye girdim. Gumus bocegide deniyor diger adiyle, giderlerden duvar kenarlari wc banyodan vs ckiyor
duyguu11 MRVESRV benim şuanki evimde de var şimdi yüksek girişe taşınacam böcek sorunundan çok korkuyorum
deletedmom43191 duyguu11 bilmiyorum işte binanın bodrumu cevresi evin durumu falan hep böcek olmasına etkin bi faktör