Mel0s Gulo92 canm Bnd oldm cok korkmustm hic hissetmedm bile sadece 2 gun agridi geri hic bise olmadi sukur
mrsdoruk Gulo92 tehlikeli bir aşı olsa doktorlar neden yaptırın desin ? Hiçbir sıkıntı teşkil etmiyor sadece kolun birazcık ağrıyabilir o kadar