Gulo92 Hiç korkma bende senin gibi çok korkarak gittim yanımda buz torbalarıyla fln ama vurulurken zaten hiç acımıyor sonrasında da çok hafif kas agrısı oluyor o da kısa sürüyor kas ağrısı dediğim ağır bişi kaldırınca kolun incinir ya öyle o da uzun sürmüyor ateş fln herkeste olmuyor olursa bile ebe korkma duşa gir en kötü bi yane parol al demişti ama hiiiiiiççç bir şey olmuyor korkma