Surda insanları gaza getirmeye yönelik olan mesajlara anlam veremiyorum yada eşim bana bunu yaptı diye boburlenince size madalya felan mı takıyorlar ki gorgusuzluklugun dik alası
Evlilik bu arkadaşlar karşı tarafı değiştirmeye çalışırsanız eğer zaten siz o kişiyle neden evlendiniz ki siz eşinizi size 14 Şubat'ta hediye alsın diye mi sevdiniz
Neymiş insan bekliyormuş da bir çiçek almak zormuymus da siz alın çiçek.aa hayatım bak sana çiçek aldım.diyip verin işinize bakın madem gülmek bugünün değeri bunun üzerinden 1 yıllık muhabbet çıkar aklınıza geldikçe
Hayatınızda başka sorunlar yok mu ne büyük dert 14 Şubat'ta hediye almak yada almamak su yorumların acizligine üzüldüm resmen yok ilk ben yaptım yok sıra onda
Evlilik birliktelik değil mi hergun sevgili olun bir gün hediye alacaksa zaten eşimden ben istemem zaten
Benim pijamayla karsilamam eşimi birilerine batmış anlaşılan insanların yaşantısını bilmeden abuk subuk yorum (egoistlik) konusunda insanların üzerine yok bu terbiyesizlige boyun eğip de gaza gelip de esinize zehir etmeyin gününüzü
mercimek1994