Seymasel68 Tugba1234 hahabrnımkıd esasrttı yeni kapıya balonla cıkolata bır kutunun ıcınde ayıcık kalp fıln almişş sasrdımm😂😂😂
Mucizeee Gizem_miros ama olmaz ki oda adamın spermi değil mi onu da veremezsin başka birşey düşün 🤣🤣🤣
Seymasel68 Onekim kız ben dokk benımkı daha yenı kapı caldı baktım kımse yok karsımda balonn cıkolatas bı fanusun ıcınde kucuk ayı taslar fıln ısde😂😂😂
Betul2009 Seymasel68 şuan hayal kırıklığı yaşıyorum ben çok önem veririm özel günlere ama eşim hiç umrunda bile deil çok üzüldüm gerçekten elimde olan bişey deil ben hediyesini günler önce sipariş verdim aldım ama o koca bi hiç 😏😏😏vermicem hediyesini 😏
AyEr Betul2009 ben hıcbır sey almadım 😂 canım kocam gecen yıl bestas almıstı bu yıl ne alır ne yapar bılemıyorum ama umutsuz vaka😂
Kahramanlar Çocukları okuldan almaya gittim dönüşte apt önünde çiçekçi gördüm acaba hangi romantik şanlı kişi dedim içimden asansörlere ayrı bindik çiçekçi benden önce gelmiş kapıda zile basınca şok oldum hiç beklemiyordum utandım bana mı yani dedim evet size dedi güzel bir süpriz oldu sonra eşim geldi birlikte öğle yemeği yedik
Betul2009 Mucizeee akşama kadar birlikteyiz zaten aynı iş yerinde çalışıyoruz burdan çıkıştada eve gidicez muhtemelen ben pek bişey beklemiyorum artık hanzonun TEK’i 😏😏
YagmurDaskn Seymasel68 Ya ben defacto dan siyah kot gömlek aldım harika bişey. Eşim normalde L beden giyiyor. Yine L aldım kocaman çıktı. Eşimden 2 tane girer 😂😂 yine göstericem akşam yemek yemek için avmye gidicez orda değiştiririz artık 😂
Hilalllllll Benim ki 13 Şubat da kutladı 😊 bebek ve kuş resimli ve kızımızın isminin olduğu tunik yaptırmış ben çok beğendim bir hamile için Harika bir hediye 🎁😊
Seymasel68 Tugba1234 kız bnde beklemıyordum biri akıl mı verdı ne yaptı yada basına bısey mi dustu nordu ben şok yanı 7 yılda ılk defaa😂😂😂