ozlem_2727 bebeginiz için zamanında kucağınıza almayı istiyorsanız çok sakin olmaniz lazım stres oldukça tansiyon yükselir inanın birtek sizin basiniza gelmiyor tansiyon bendede şeker var mesela ama yapacak birşey yok stres üzüntü uzak kalacaksiniz bunlardan