Annekuzusu06666 ddefnos ilkse imkansız uygulamada gösteriyor bak ne zaman mesela benimki 9 ekim ama uygulama 40 hafta hesaplıyor sezeryan 38 de oluyor yani benimki o yüzden eylül sonu
Annekuzusu06666 Ciceklerrrr bende 18 bende sordum banada Allah’tan başka bi sebep engel çıkmazsa 29 30 eylül dedi
ddefnos Annekuzusu06666 ikinci canım sezeryan olacagi için 38 gibi olur diye düşünüyorum uygulamada 6 ekim gösteriyor degilse
Edizhr Ciceklerrrr yaa bende öyle düşünüyorum 1 hafta geri çekerse dedim kendimce bakalım hayırlı zamnda vaktinde gelsinler inşallah 🤲🏻
Edizhr 44Nurgul33 bizde 21 olduk 18 Eylül gösteriyo sezeryan benimde bakalım kacinda alır cuma günü ayrıntılı var
Aysegulmert Bizde 23+1 olduk , Eylül görünüyor ama Ağustos gibi doğum olur diye düşünüyorum . Hayırlısı tabi , sağlıkla gelsin de