Edizhr Ciceklerrrr 18 Eylül doğum tarihi ama sezeryan olduğum için ne zaman olur bilmiyorum canım 21 haftalık olduk 16 Mayıs detaylı ultrason günü
Guzel_bebem Kızlar 19 /1 bende doğumum Eylül’de olacak sezeryanla size bişey soracam benim haftada sizde bel kasik kaburga ağrısı filan oldumu çok tedirginim
Pembe_bulut Guzel_bebem 21+5 im en ufak bir iş yapsam belime vuruyor ağrısı. Kaburga ağrım yok ama bel ağrısı var. :((
Edizhr Ciceklerrrr yaa bende öyle düşünüyorum 1 hafta geri çekerse dedim kendimce bakalım hayırlı zamnda vaktinde gelsinler inşallah 🤲🏻
Edizhr 44Nurgul33 bizde 21 olduk 18 Eylül gösteriyo sezeryan benimde bakalım kacinda alır cuma günü ayrıntılı var
busenaz68 Ciceklerrrr 22+1 tahmini doğum tarihi 10 Eylül diyor ama sezeryan olacgim için ilk haftası alır 1 inde falan bence